Η νέα ιστοσελίδα του Φορέα Διαχείρισης Παμβώτιδας λειτουργεί στη διεύθυνση lakepamvotis.eu - Μεταβείτε

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

Ο Φορέας Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας έχοντας υπόψη:

  1. Το Νόμο 2742/99 (ΦΕΚ 207/Α/07.10.1999), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το Νόμο 3044/02 (ΦΕΚ 197//27-08-2002) «...Ιδρύονται είκοσι πέντε φορείς διαχείρισης με σκοπό τη διοίκηση και διαχείριση των αντίστοιχων προστατευόμενων περιοχών...».

  2. Τον Κανονισμό Λειτουργίας του Δ.Σ. του Φορέα Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας (ΦΕΚ 1905/Αριθ.50072/22.12.2003).

  3. Τον Κανονισμό Οικονομικής Διαχείρισης του Φορέα Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας (ΦΕΚ 1905/Αριθ.50072/22.12.2003).

  4. Τον Κανονισμό για την εκτέλεση έργων, για την ανάθεση, παρακολούθηση και παραλαβή μελετών και υπηρεσιών, την προμήθεια, παράδοση και παραλαβή αγαθών, υλικών και προϊόντων και για τη σύναψη και εκτέλεση των σχετικών συμβάσεων του Φορέα Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας (ΦΕΚ 1879/Αριθ.51724/20.12.2004).

  5. Τις διατάξεις των Νόμων 3833/2010, 3842/2010, 3845/2010 Προστασία της εθνικής οικονομίας - Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της δημοσιονομικής κρίσης.

  6. Την υπ’ αριθ. οικ.165629/31.01.2011 απόφαση του Γενικού Γραμματέα ΥΠΕΚΑ για την Ένταξη της Πράξης «Οργάνωση της λειτουργίας της προστατευόμενης περιοχής της λίμνης Παμβώτιδας και του Φορέα Διαχείρισής της» στο Ε.Π. «Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη 2007-2013».

  7. Την υπ΄ αριθ. πρωτ. οικ. 174145 Απόφαση του Ειδικού Γραμματέα Υδάτων του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής με θέμα: 1η Τροποποίηση της Πράξης «Προστασία και Διατήρηση της Βιοποικιλότητας της Λίμνης Παμβώτιδας» με κωδικό MIS 327384 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Περιβάλλον - Αειφόρος Ανάπτυξη» και το υπ. αρ. πρωτ. Οικ. 125099/ 30.04.2014 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα Χωροταξίας & Αστικού Περιβάλλοντος ΥΠΕΚΑ.

  8. Την υπ΄ αριθμ. 174912/21.12.11 απόφαση του Ειδικού Γραμματέα Υδάτων με θέμα: «Προέγκριση της υλοποίησης με ίδια μέσα του Υποέργου 1 «Πρόγραμμα για την προστασία και Διατήρηση της Βιοποικιλότητας» της Πράξης «Προστασία και Διατήρηση της Βιοποικιλότητας της λίμνης Παμβώτιδας» που εντάχθηκε στο Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α 2007-2013.

  9. Το απόσπασμα πρακτικών της 82ης/18.01.2012 Θέμα 50 Απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας με θέμα «Έγκριση υλοποίησης με ίδια μέσα, μετά τη σύμφωνη γνώμη της Διαχειριστικής Αρχής» και στη συνημμένη σε αυτή ανάλυση υλοποίησης με ίδια μέσα.

  10. Το υπ’ αριθμ. οικ. 669/7-2-2013 έγγραφο του Υ.Π.Ε.Κ.Α. με θέμα: Παράταση ισχύος των Δ.Σ. των Φορέων Διαχείρισης μετά την ψήφιση του Ν. 4109/2013 και το άρθρο έκτο του Ν. 4219/2013 (ΦΕΚ 269/11.12.2013).

  11. Το γεγονός πως υπάρχουν τα απαιτούμενα χρηματικά διαθέσιμα.

  12. Το άρθρο 6 παρ.1 του Ν.3861/2010 {ΦΕΚ 112/Α/13.07.2010) «Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο Πρόγραμμα Διαύγεια».

Ανακοινώνει ότι προτίθεται να προβεί στην επιλογή αναδόχου προκειμένου να του αναθέσει τη Λογιστική υποστήριξη του Φορέα Διαχείρισης, για την αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών, στο πλαίσιο υλοποίησης και παρακολούθηση της πράξης «ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΠΑΜΒΩΤΙΔΑΣ», του ΕΠΠΕΡΑΑ, συνολικού προϋπολογισμού εννέα χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (9.200,00€), συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ με κριτήριο ανάθεσης την χαμηλότερη τιμή και καλεί τους ενδιαφερόμενους να καταθέσουν τις σχετικές προσφορές.

Αναλυτικά, το αντικείμενο της Παρεχόμενης Υπηρεσίας και συνολικά οι υποχρεώσεις του αναδόχου περιγράφονται στο Παράρτημα Α: «ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ» της προκήρυξης αυτής.

Διάρκεια Σύμβασης

Το εν λόγω έργο θα έχει εκτιμώμενη διάρκεια τεσσάρων μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης με δυνατότητα παράτασης έως 31/12/2015.

Δικαίωμα συμμετοχής

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα ημεδαπά ή αλλοδαπά, Συνεταιρισμοί ή Ενώσεις που υποβάλλουν κοινή προσφορά, συμφώνως προς τις διατάξεις του άρθρου 7 του ΠΔ 118/07 των οποίων ο χαρακτήρας και το έργο, προσιδιάζουν στο υπό ανάθεση φυσικό αντικείμενο και έχουν αντικείμενο ενασχόλησης τη διαχείριση βιβλίων Γ’ κατηγορίας με αναλυτική λογιστική και σύνταξη Ισολογισμών κατά τα τρία (3) τελευταία χρόνια.

Οι συμμετέχοντες στο Διαγωνισμό πρέπει να πληρούν τις παρακάτω «προϋποθέσεις συμμετοχής»:

1. Πτυχίο (Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι.) Οικονομικών Σχολών, ή οποιοδήποτε συναφές πτυχίο σχολών Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής (αποδεικνύεται με προσκόμιση επικυρωμένου αντιγράφου τίτλου σπουδών).

2. Άδεια Λογιστή-Φοροτεχνικού Α΄ τάξης (αποδεικνύεται με προσκόμιση επικυρωμένου αντιγράφου της άδειας αυτής).

3. Διαχείριση βιβλίων Γ’ κατηγορίας με αναλυτική λογιστική σύμφωνα με το Γενικό Λογιστικό Σχέδιο και σύνταξη Ισολογισμών κατά τα τρία (3) τελευταία χρόνια (αποδεικνύεται με την προσκόμιση αντιγράφων υπογεγραμμένων Ισολογισμών τα τρία (3) τελευταία χρόνια).

4. Γνώση προγραμμάτων μηχανογραφημένης λογιστικής (αποδεικνύεται με την υποβολή υπεύθυνης δήλωσης γνώσης προγραμμάτων μηχανογραφημένης λογιστικής).

5. Προηγούμενη εμπειρία στη λογιστική υποστήριξη φορέων του δημοσίου ή του ευρύτερου δημοσίου τομέα η φορέων που ανήκουν στους φορείς γενικής κυβέρνησης (αποδεικνύεται με την υποβολή σχετικών συμβάσεων)

Υποβολή Προσφορών

Προσφορές γίνονται δεκτές μέχρι 04 Φεβρουαρίου 2015, ημέρα Τετάρτη και ώρες 09:00π.μ. – 15:00μ.μ. στην έδρα του Φορέα Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας.

Περιεχόμενο προσφορών

Στο φάκελο προσφοράς θα πρέπει οπωσδήποτε να υποβληθούν και να αναγράφονται:

1. Τα στοιχεία του υποψήφιου αναδόχου,

2. Τα στοιχεία της παρούσας πρόσκλησης,

3. Τα στοιχεία του Φορέα Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας και

4. Συμπληρωμένο έντυπο οικονομικής προσφοράς σύμφωνα με το παράρτημα Β της παρούσας πρόσκλησης.

5. Υποβολή βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας

6. Υποβολή αποδεικτικού ενημερότητας ΔΟΥ

7. Τα δικαιολογητικά απόδειξης των ελαχίστων «προϋποθέσεων συμμετοχής»:

  • Για Πτυχίο (Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι.) Οικονομικών Σχολών, ή οποιοδήποτε συναφές πτυχίο σχολών Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής, προσκόμιση επικυρωμένου αντιγράφου τίτλου σπουδών.
  • Για την Άδεια Λογιστή-Φοροτεχνικού Α΄ τάξης, προσκόμιση επικυρωμένου αντιγράφου της άδειας αυτής.
  • Για την απόδειξη διαχείρισης βιβλίων Γ’ κατηγορίας με αναλυτική λογιστική σύμφωνα με το Γενικό Λογιστικό Σχέδιο και σύνταξη Ισολογισμών κατά τα τρία (3) τελευταία χρόνια, προσκόμιση αντιγράφων υπογεγραμμένων Ισολογισμών τα τρία (3) τελευταία χρόνια).
  • Για τη γνώση προγραμμάτων μηχανογραφημένης λογιστικής, υποβολή υπεύθυνης δήλωσης γνώσης προγραμμάτων μηχανογραφημένης λογιστικής.
  • Για την απόδειξη εμπειρίας στη λογιστική υποστήριξη φορέων του δημοσίου ή του ευρύτερου δημοσίου τομέα η φορέων που ανήκουν στους φορείς γενικής κυβέρνησης, υποβολή σχετικών συμβάσεων.

Προσφορά στην οποία δεν θα υπάρχουν τα ανωτέρω θα απορρίπτεται ως απαράδεκτη.

Τρόπος Πληρωμής

Η πληρωμή του Αναδόχου θα γίνεται µε κατάθεση σε λογαριασμό Τραπέζης στο όνομα του αναδόχου ή επιταγή η οποία θα εκδίδεται στο όνομά του βάσει των νόμιμων δικαιολογητικών (τιμολόγιο, ασφαλιστική ενημερότητα, δελτίο φορολογικής ενημερότητας κ.λπ.).

Η πληρωμή θα γίνεται τμηματικά, ανά δίμηνο, σύμφωνα µε την πρόοδο υλοποίησης του έργου και τις σχετικές ρυθμίσεις που θα περιληφθούν στη σύμβαση σύμφωνα με τα παραδοτέα των υπηρεσιών του λογιστή.

Επίσης ο «Ανάδοχος» είναι υποχρεωμένος να παραδώσει στο Φορέα Διαχείρισης εκθέσεις Εκτελεσθέντων Υπηρεσιών, μία για κάθε δίμηνο, στην οποία θα αναφέρονται όλες οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν από τον «Ανάδοχο» στην Αναθέτουσα Αρχή στο χρονικό διάστημα του διμήνου.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον Φορέα Διαχείρισης (τηλ. επικοινωνίας: 26510 21834).

Η παρούσα πρόσκληση θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Φορέα και στη Διαύγεια.

ΓΙΑ ΤΟ φορεα διαχειρισησ λιμνησ παμβωτιδασ

Ο Πρόεδρος

ΤΣΟΥΜΑΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ


Παράρτημα Α – Τεχνικές Προδιαγραφές

Η πρόσκληση αφορά την ανάθεση της Λογιστικής υποστήριξης του Φορέα Διαχείρισης, με τις εξής επιμέρους υπηρεσίες:

1. Διαχείριση των οικονομικών και διεκπεραίωση των σχετικών λογιστικών υποθέσεων και φορολογικών υποχρεώσεων του Φορέα Διαχείρισης στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.

2. Λογιστική καταχώρηση στα λογιστικά βιβλία Γ΄ Κατηγορίας του Φορέα Διαχείρισης όλων των οικονομικών πράξεων σχετικά με την ενταγμένη πράξη του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α., που διενεργεί ο Φορέας σε συνεργασία με τον υπεύθυνο της Οικονομικής διαχείρισης του.

3. Συμπλήρωση, στις νόμιμες ημερομηνίες, όλων των φορολογικών δηλώσεων και καταστάσεων, οι οποίες βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας οφείλει ο Φορέας Διαχείρισης να υποβάλλει στις Δημόσιες Υπηρεσίες (ΦΠΑ, ΦΜΥ, Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος, Πίνακας Επιθεώρησης εργασίας, ΑΠΔ-ΙΚΑ κ.λπ.) για την αρτιότερη παρακολούθηση του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.

4. Κατάρτιση και υπογραφή της ετήσιας κατάστασης του Φορέα Διαχείρισης (Προϋπολογισμός, Απολογισμός, Ισολογισμός κ.λπ.) για την εύρυθμη υλοποίηση του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.

5. Μηνιαία έκδοση των μισθοδοτικών καταστάσεων του προσωπικού, με σχέση εξαρτημένης εργασίας του Φορέα Διαχείρισης για την υλοποίηση των δράσεων του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.

6. Έλεγχο των μισθολογικών στοιχείων του προσωπικού, με σχέση εξαρτημένης εργασίας του Φορέα Διαχείρισης που υλοποιούν την πράξη του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α. (παρακολούθηση των οικείων Σ.Σ.Ε., της οικογενειακής κατάστασης των εργαζομένων κ.λπ.) .

7. Υποβολή όλων των δηλώσεων και καταστάσεων που απορρέουν από την εργατική νομοθεσία για τους μισθωτούς του Φορέα Διαχείρισης που υλοποιούν την πράξη του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α., στις εκάστοτε αρμόδιες Δημόσιες Υπηρεσίες.

8. Για την ομαλή διαχείριση των παραπάνω υπηρεσιών απαιτείται η φυσική παρουσία του Αναδόχου στα Γραφεία του Φορέα Διαχείρισης τουλάχιστον μία (1) φορά την εβδομάδα.

O Ανάδοχος οφείλει, επίσης, κατά την εκτέλεση του Έργου

  • Να απαντά εγγράφως, εντός το πολύ τριών (3) εργάσιμων ημερών, στην Αναθέτουσα Αρχή σε οποιοδήποτε ερώτημα ή διευκρίνιση αυτή θέσει και σχετίζεται με το αντικείμενο της πράξης του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.
  • Να ενημερώνει και να λαμβάνει έγκριση από τον Συντονιστή της πράξης του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α., του Φορέα Διαχείρισης πριν την υποβολή οποιουδήποτε στοιχείου ζητηθεί από τρίτους και προκύπτει από την εκτέλεση των εργασιών του με επαρκή αιτιολόγηση και το πολύ τρεις (3) ημέρες πριν τη σχετική υποχρέωση.
  • Να ενημερώνει εγγράφως για οποιαδήποτε αλλαγή του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου που διέπει το αντικείμενο της πράξης του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α. και δύναται να επηρεάσει τις σχετικές δραστηριότητες της Αναθέτουσας Αρχής, εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία που οι εν λόγω πληροφορίες/αλλαγές περιέρχονται ευλόγως σε γνώση του.
  • Να υποβάλλει στην Αναθέτουσα Αρχή εξαμηνιαίες αναφορές, στις οποίες θα καταγράφονται αναλυτικά οι εκτελεσθείσες εργασίες.
  • Να κάνει χρήση της τηλεπικοινωνιακής υποδομής της Αναθέτουσας Αρχής συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών και διαδικασιών της (π.χ., πρωτόκολλο, κ.λπ.).


Παράρτημα Β

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Προς : Φορέα Διαχείρισης Λίμνης Παμβώτιδας

Μ. Κοτοπούλη 66-68

45445, Ιωάννινα

Της/Του………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 97/29.01.2015 πρόσκληση υποβολής προσφορών του Φορέα Διαχείρισης δηλώνω ότι για τις υπηρεσίες που αναφέρονται αναλυτικά στον παρακάτω πίνακα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του

Παραρτήματος Α:

1. Διαχείριση των οικονομικών και διεκπεραίωση των σχετικών λογιστικών υποθέσεων και φορολογικών υποχρεώσεων του Φορέα Διαχείρισης στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.

2. Λογιστική καταχώρηση στα λογιστικά βιβλία Γ΄ Κατηγορίας του Φορέα Διαχείρισης όλων των οικονομικών πράξεων σχετικά με την ενταγμένη πράξη του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α., που διενεργεί ο Φορέας σε συνεργασία με τον υπεύθυνο της Οικονομικής διαχείρισης του.

3. Συμπλήρωση, στις νόμιμες ημερομηνίες, όλων των φορολογικών δηλώσεων και καταστάσεων, οι οποίες βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας οφείλει ο Φορέας Διαχείρισης να υποβάλλει στις Δημόσιες Υπηρεσίες (ΦΠΑ, ΦΜΥ, Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος, Πίνακας Επιθεώρησης εργασίας, ΑΠΔ-ΙΚΑ κ.λπ.) για την αρτιότερη παρακολούθηση του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.

4. Κατάρτιση και υπογραφή της ετήσιας κατάστασης του Φορέα Διαχείρισης (Προϋπολογισμός, Απολογισμός, Ισολογισμός κ.λπ.) για την εύρυθμη υλοποίηση του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.

5. Μηνιαία έκδοση των μισθοδοτικών καταστάσεων του προσωπικού, με σχέση εξαρτημένης εργασίας του Φορέα Διαχείρισης για την υλοποίηση των δράσεων του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.

6. Έλεγχο των μισθολογικών στοιχείων του προσωπικού, με σχέση εξαρτημένης εργασίας του Φορέα Διαχείρισης που υλοποιούν την πράξη του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α. (παρακολούθηση των οικείων Σ.Σ.Ε., της οικογενειακής κατάστασης των εργαζομένων κ.λπ.) .

7. Υποβολή όλων των δηλώσεων και καταστάσεων που απορρέουν από την εργατική νομοθεσία για τους μισθωτούς του Φορέα Διαχείρισης που υλοποιούν την πράξη του Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α., στις εκάστοτε αρμόδιες Δημόσιες Υπηρεσίες.

8. Για την ομαλή διαχείριση των παραπάνω υπηρεσιών απαιτείται η φυσική παρουσία του Αναδόχου στα Γραφεία του Φορέα Διαχείρισης τουλάχιστον μία (1) φορά την εβδομάδα.

 

προσφέρω την τιμή (ολογράφως το ποσό) ………………………………………………………ευρώ (……....,…..€) συμπεριλαμβανομένων όλων των νόμιμων φόρων και κρατήσεων.

Υπογραφή

 

Σφραγίδα

Συνημμένα:

1. Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας

2. Αποδεικτικό ενημερότητας ΔΟΥ

3. Τα δικαιολογητικά απόδειξης των ελαχίστων «προϋποθέσεων συμμετοχής»